Veel gestelde vragen

Hoe werkt de bezorging?

Wij bezorgen alles op temperatuur (warm en koud) op elk gewenst tijdstip. Wij raden het aan om alles zo kort mogelijk van te voren te laten bezorgen zodat de kwaliteit gewaarborgd blijft. Let op!! Bij aflevering van de buffetten moet eerst 20 á 30 minuten gewacht worden en door geroerd worden voordat het wordt opgediend. Voor bestellingen boven de € 30,00 vragen wij geen bezorgkosten binnen Almelo, Harbrinkhoek en Aadorp. Voor bestellingen buiten deze plaatsen vragen wij bezorgkosten afhankelijk van de aantal km. Wij opereren en bezorgen door heel Twente e.o.! Voor meer informatie vindt over bezorgkosten onder ons kopje “Over Ons” onderaan bij de algemene voorwaarden.

Op welke wijze kan ik betalen?

Wij geven u de keuze om contant bij aflevering te betalen of gemakkelijk achteraf op rekening of Tikkie via WhatsApp.

Kan ik Buffetten naar wens aanpassen?

U kunt de Buffetten altijd naar wens laten aanpassen, dit is geen probleem. Wij maken alles namelijk dagvers en in eigen keuken, wij zijn daarom erg flexibel hierin. Heeft u wensen die niet op de website staan dan kunt u dat altijd met ons bespreken en dan zorgen we voor een gepaste oplossing.

Regelen jullie de afwas?

Wij regelen de afwas, zodat u niks hoeft schoon te maken. Wij halen alles vies op en maken het zelf schoon (indien er spullen moeten worden opgehaald zoals chafing dishes, bestek etc.)

Maken jullie alles zelf?

Alles wat wij maken komt dagvers uit eigen keuken. Wij zijn erg gericht op smaak en kwaliteit zodat onze klanten optimaal kunnen genieten van onze gerechten.
×

Neem contact op!

× Kan ik je helpen?